Thursday, January 27, 2005

Toch wel leuk

Vanaf komende zaterdag tot en met dinsdagochtend zijn er werkzaamheden aan het spoor op Utrecht CS. Dikke ellende dus. In eerste instantie dacht ik erover na om toch te gaan proberen om op maandag van en naar Amsterdam te reizen, maar dat leek mij al snel niet zo'n best idee. Maandagochtend is altijd al een van de drukste ochtenden in de trein en aangezien er slechts enkele treinen tussen Utrecht en Amsterdam zullen gaan rijden, verwacht ik er niet veel goeds van.

Thuiswerken was een optie, maar aangezien ik juist nu geen snelle toegang tot het bedrijfsnetwerk heb, is ook dat niet ideaal. Dus heb ik maar besloten een dagje vrij te nemen.

En dat komt eigenlijk best goed uit. De afgelopen weken waren net iets te druk op het werk en ook de weekenden zaten vol met allerlei activiteiten. Bovendien is zondagavond weer het Frisofeest in Berlage, dus dan kan ik ook daar weer eens wat langer blijven.

In plaats van een miserabele maandag heb ik nu dus een lang weekend! Mooi toch?

No comments:


Powered by Blogger