Thursday, April 07, 2005

Kraket Casedag

Het zit niet mee deze week. Internet lag een paar dagen plat en hetzelfde gold voor de trein. Vanochtend bleek Utrecht Centraal zo goed als plat te liggen. Het liefst had ik terug willen keren naar huis om mij het tweede rondje Nederland van deze week te besparen, maar dat ging niet. En dus ging ik op naar Breda, Rotterdam, Schiphol en vervolgens Amstelveen.

Ik kon niet thuisblijven, want ik moest vanmiddag namelijk op de Casedag zijn van Kraket, de studievereniging voor Econometrie aan de Vrije Universiteit Amsterdam. Dat is zo'n bedrijvendag die veel universiteiten kennen, waarbij aan een aantal bedrijven gevraagd wordt een presentatie of een workshop te geven, zodat studenten kennis kunnen maken met deze bedrijven.

Samen met Erik en een andere collega heb ik namens het bedrijf waar wij werken een case gegeven. Deze ging over het Financieel Toetsingskader, wat het nieuwe toezichtskader voor pensioenfondsen is dat De Nederlandsche Bank waarschijnlijk vanaf 2006 zal invoeren.

De case ging gelukkig goed, dus dat was tenminste een leuk einde van een dag die vervelend begon. En morgen? Dan blijf ik mooi thuiswerken!

2 comments:

Anonymous said...

Ik rij elke dag van Maastricht naar Venlo. Een uur en 10 min heen en 1 uur en 20-30 min terug. Soms zou ik best wel met de trein willen gaan. Zodat ik wat kon bij slapen, of werken. Soms benijd ik die mensen in de trein ook niet, zoals gisteren! Dan zit ik liever op een weg van 80km per uur te rijden. (Nee er is geen snelweg tussen Maastricht en Venlo, nou ja Roermond en Venlo.)

Anonymous said...

Thuis werken EN timesplitters!


;)


Powered by Blogger