Thursday, August 25, 2005

Schiphol

Gisteren vlogen we vanaf Schiphol naar Nice. Het was alweer een paar jaar geleden dat ik op Schiphol geweest was. Ik vlieg meestal namelijk van een van de kleinere vliegvelden, zoals die van Brussel, Rotterdam, of Eindhoven.

In de vertrekhal viel mij meteen op dat deze stevig verbouwd was. Ik kan mij niet meer precies herinneren hoe het er vroeger uitzag, maar wel dat de ruimte heel nodig aan verbouwing toe was.

Maar dat is nu dus niet meer zo. De vertrekhal is een stuk gemaakt. De vloer ziet er niet meer uit als dat van een ziekenhuis, maar als van een moderne luchthaven. Er zijn een aantal nieuwe eetgelegenheden bijgekomen en op verschillende plekken zijn ongemakkelijke stoelen vervangen door luxe sofa's.

Zo kan Schiphol tenminste weer een paar jaren meedoen met de andere prettige luchthavens waar je je reis kunt beginnen!

No comments:


Powered by Blogger