Wednesday, January 25, 2006

Tag: Rijtjes van vier

Ik kreeg van een tag. Maanden geleden heette het nog een stokje, maar inmiddels is het dus een tag geworden. Het zijn dit keer vragen waar je vier antwoorden op moet geven. Daar gaan we dan:


Vier baantjes die ik in mijn leven heb gehad
Reclamefolders bezorgen (eigenlijk mijn enige echte baantje), Assistent in Opleiding, Consultant, Expert

Vier films die ik niet vaak genoeg kan zien
, , ,

Vier tv-programma's waar ik graag naar kijk
CSI, Lost, Six Feet Under, Desperate Housewives;

Vier plaatsen waar ik gewoond heb
Tilburg, Eindhoven, Kopenhagen (het zijn er maar drie)

Vier plaatsen waar ik op vakantie was
Stockholm, Miami, Madrid, Rome

Vier plaatsen waar ik liever ben dan nu
Kopenhagen, Paris, Barcelona, London

Vier websites die ik dagelijks bezoek
, , ,

Vier dingen die ik graag eet
Chocolade, Ijs (en vooral chocoladeijs), Frites, Chips

Welke vier voorwerpen zou je nooit kwijt willen raken (bonus vraag van Momoniek)
Laptop, PSP, Sleutels, CD collectie

Ik tag bij deze de volgende vier bloggers van wie ik graag zou willen weten wat ze op deze vragen beantwoorden en ik geloof dat ze deze tag nog niet gehad hebben:

Twotone, , Paul, Tenderfeelings

Succes!

17 comments:

Anonymous said...

Leuk, dank je wel. Grappig dat jij ook naar desperate housewives kijkt. je filmsmaak kan ik ook wel waarderen :) 

Reactie van momoniek

Anonymous said...

Ook ik heb hem gekregen, heb hem ook weer doorgestuurd :D Leuk om zulke dingetjes te lezen :D 

Reactie van YL

Anonymous said...

hmmmm.... het is dat JIJ het bent, anders zou ik er niet zo snel aan meedoen....
maar voor jou zal ik binnenkort de 'tag' online zetten...
En dan het ingewikkeldste: wie moet IK nu weer kiezen...
Je zult het wel zien! :)
aldus. 

Reactie van paul prins

Anonymous said...

Mmmmm... ik zal er vanmiddag een logje van maken. 

Reactie van Twotone

Anonymous said...

Zo... nou... hij staat er hoor: zie m'n blog! :)
aldus. 

Reactie van paul prins

Anonymous said...

CHOCOLA!DE!IJS! :D 

Reactie van Rose

Anonymous said...

Eigenlijk een ordinaire kettingbrief, maar wel leuk op een weblog ;)


 

Reactie van Anthony

Anonymous said...

Ik ben dus veel te laat, maar in het kader van beter laat dan nooit :
http://www.tenderfeelings.be/blog/dagelijks.php/2006/01/29/4  

Reactie van Anne

Anonymous said...

En ook mijn antwoorden kan je vinden op http://www.tenderfeelings.be  

Reactie van Lancelot

Anonymous said...

En de derde persoon van Tender Feelings  geeft haar antwoorden.

Tja, taggen naar 'ons' geeft veel voldoening he ;) 

Reactie van Nous

Anonymous said...

En de vierde auteur op Tender Feelings  laat in zijn kaarten kijken. 

Reactie van Thorgal

Anonymous said...

@Thorgal En daarmee is jullie rijtje van vier af! 

Reactie van Steve

Anonymous said...

En je bent nog steeds niet van ons (Tender Feelings ) af.

Morgen komt de laatste ;) 

Reactie van Peter

Anonymous said...

En ook ik, Topanga  kom met mijn lijstje af.
Misschien komt er morgen nog eentje, dat is nog onzeker.
We probeerden iedereen te mobiliseren, en we zijn er bijna in geslaagd. 

Reactie van Topanga

Anonymous said...

Normaal zal dit het laatste lijstje  zijn.
Vervuilen we nu je reacties ? 

Reactie van Dick

Anonymous said...

@Dick Nee hoor, ik vind het juist leuk dat jullie zo massaal deze tag overgenomen hebben! 

Reactie van Steve

Anonymous said...

En met mijn rijtje van vier  zijn we echt uitverkocht.
Ik was er te laat van op de hoogte, ook al lees ik dan wel degelijk elke dag Tender Feelings 

Reactie van Sophie


Powered by Blogger