Saturday, November 22, 2008

Vodafone bedenkt zich

Goed nieuws, . Dit komt door de manier waarop klanten hebben gereageerd op het nieuws van de snelheidsverlaging.

Zo zie je maar, klachten kunnen toch helpen!

4 comments:

Anonymous said...

Éen grote publiciteitstunt. Nu denkt iedereen 'wat is Vodafone toch een klantvriendelijk bedrijf. Daar moet ik zijn.'

Anonymous said...

Ik heb geen goede herinneringen aan Vodafone. Op een bepaald moment gingen ze hun tarievenstructuur aanpassen. Aangezien je dan recht hebt op ontbinding van je contract, was ik als eerste vertrokken. Vage club!

K- On Line said...

Vodafone is niet meer wat het geweest is. Vroeger was de service perfect (ben vroeger wel eens kosteloos gedowngrade). Maar mijn laatste contract... Niks dan problemen. Via een omweg (hi.nl, ook bagger qua ontvangst) nu weer terug bij T-mobile.

Anonymous said...

Al jaren uiterst tevreden met T-mobile. Dus ik overweeg Vodafone niet meer, zeker niet nadat ik irritante sms-jes van ze ontving dat ik maar moest overstappen, en dan ook nog zeggen dat het mijn eigen schuld is, want had ik maar een geheim nummer moeten nemen.. nou ja!


Powered by Blogger